July 8, 2009

Emilia & Sören - the full post (part 2)

Emilia's and Sören's wedding day was one of those days when nothing could go wrong. Well sure, when we met Sören's coursage was lost, it started to rain cats and dogs both during the portrait session and right after the ceremony and it wasn't easy to decide whether the cermony should be held indoors or outdoors as planned, but nothing of this did really matter because it still was a perfect wedding! Emilia and Sören got married at Säby Säteri by my favourite wedding officer Tasso Stafilidis. He was the one I and my husband chosed for our wedding four years ago and he really knows how to make the ceremony both fun and very emotional. Emilia and Sören, I hope you have the time of your life at your honey moon!































4 comments:

Anonymous said...

Å vilka fantastiska bilder! Jag är så glad att jag fick vara med på Emmis och Sörens underbara bröllop!/Kramar från hon som grät mest av alla under vigseln ;)

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf said...

Och nu tror jag att alla bloggläsare som har sett bilderna förstår vem som döljer sig bakom det anonyma inlägget :-D! Kul att se kommentaren och tack för inlägget :-)!

Anna SmallpigArt said...

Riktigt bra Linda! Gick upp och tittade på vigselbilderna igen och såg den anonyma gråtaren, vackert! Till dig anonyma gråtare, jag är en bröllopsgråtare också så du är inte ensam... /Anna den gråtande bröllopsfotografen

Josefin said...

:) Jag är inte så anonym egentligen.. var ju toastmadame och allt.. visste bara inte hur man skulle lägga in sitt namn.. hoppas jag lyckas bättre nu..
Var dessutom på Joanna och Stefans bröllop förra sommaren! Otroligt vackert det också! Trevlig sommar! / Josefin