August 1, 2009

Bride & groom 2 months later - the full post

Even though it is a bit unusual to shoot wedding portraits a Tuesday evening these photos surely prove that it isn't necessary to take the photos on the wedding day to get great shots! To all of you who weren't with us I can tell we were in mosquito land... on one of these photos Linda had 7 mosquitos sucking blood on her arm. To bad it isn't so easy to get rid of them in reality as it is in Photoshop! Linda and Björn, I hope you not only like these photos but love them, I surely do!





















7 comments:

Unknown said...

Får man kommentera sina egna bilder :-)

Nu äntligen har vi kanonbilder så att vi kan sova lugnt om nätterna. Nåja, alla myggbetten har väl gjort att vi har haft en del sömnlösa nätter. Men dem bär jag med glädje när resultatet blev så strålande som det blev. Vi ÄLSKAR bilderna! Hoppas vi får tillfälle att fotograferas av dig igen.

/ Linda & Björn

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf said...

Åh, så roligt att höra och jag är sååå glad att ni är glada :-)! Och ja, vill ni "utsätta er" för att hamna framför min kamera igen så är ni mer än välkomna att göra det! Hoppas att uniformen överlevde i-gräset-rullningarna :-).
/Linda

Terri Lindholm said...

Vilka härliga bilder Linda! Jag älskar din 'attention to detail'!... bästa bilder för mig är den tagit genom fontänen (fountain) och den med paret centralt med huset i bakgrunden...även från så stort avstånd kan man se glädjen i paret!
/Terri

Åsa Deleau Wiklund said...

jättevackert, nu har paret verkligen fina bilder, förstår att de är nöjda! sååå vackert Linda!

Anna SmallpigArt said...

Det här blir minnen för livet! Snyggt tjejen!

Erika Gerdemark said...

En jättefin serie bilder Linda! Min favorit är detaljbilden på hennes rygg i sv/v när han håller om henne. /erika

veronicasfoto said...

Otroligt vad många fina bröllopsbilder du har på din blogg! Ren och skär nutning för ogon såväl som sinne och inspirerande även om jag inte fotar bröllop!
/Veronica